Jak rozumět zpravodajství a reklamě
Termín konání:
28.02.2013
Program semináře:
Řízená debata s účastníky o médiích a jejich roli v životě jednotlivce a společnosti. Zákulisí zpravodajství, jeho metody a triky jsou náplní semináře, který vás naučí číst mezi řádky. Seminář se skládá ze tří částí rozdělených přestávkami. Zakončen bude diskuzí s posluchači. Zdarma bude poskytováno občerstvení, odborná publikace a osvědčení o účasti.
Místo konání:
budova univerzitního střediska MUP , Štefánikova 566, Hradec Králové
Lektoři:
prof. Jirák, Mgr. Ježek, Škrábová, Ph.D.
Trvání semináře:
od 14:00, předpokládaná doba včetně přestávek 4-5 hodin
Schéma semináře:
- média v našem životě (s důrazem na to, jak rozumět zpravodajství)
- jak média ovlivňují náš každodenní život
- co rozhoduje o to, co se dostane do zpráv
- co je objektivita a je vůbec možná?
- média a hodnoty, které uznáváme
- vliv politika na média
- ohýbání informací pro daný účel
- zacílení zpravodajství
- zprávy jako reklama
- nová média a zpravodajství
- nejchytlavější reklamy - co nás na nich láká?
- netradiční reklamy
- role mediálních magnátů
- fenomén Super Bowlu
Jak rozumět zpravodajství a reklamě
Termín: 28.02.2013
Místo konání: budova univerzitního střediska MUP , Štefánikova 566, Hradec Králové
Kurz již proběhl.
Na kurz se již nelze přihlásit.
Zajímají vás další semináře nebo workshopy?